Ina Venema

Foto’s:
155

Over mij

Paul en ik houden van reizen, dus proberen we er regelmatig even tussenuit te gaan.

Paul and I like to travel, so we try to do that every year!

Over mijn reis

Jaaa het is weer zover, we gaan Down Under again! Op 30 sept vertrekken we via Kuala Lumpur naar Sydney. Eerst even langs bij Corina en Nona in Blueys Beach. Daar blijven we een paar dagen. Vervolgens nemen we een binnenlandse vlucht naar Darwin waar een camper op ons staat te wachten. We hebben dan 7 weken om via de westkust naar beneden, naar Perth te trekken. Op 2 december hopen we weer thuis te zijn met heel wat prachtige verhalen en mooie ervaringen rijker.

Yes, we're going down under again! On the 30th of September we are leaving for Sydney, where we hope to arrive on the second of October. First we're going to visit some friends in Blueys Beach, and then we leave for Darwin. There should be a campervan waiting for us (we hope). We have about 7 weeks to travel to Perth and the second of december we hope to be home again with a lot beautiful pictures, memories and stories to tell!

Bezochte landen

Ik heb 31 landen (13%) bezocht:

Australië, België, Cambodja, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Indonesië, Israël, Italië, Kroatië, Luxemburg, Mexico, Monaco, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Portugal, Roemenië, Slovenië, Spanje, Swaziland, Thailand, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.